loading...
مشهد دانلود
mahdi بازدید : 416 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

مطالب طنز و خنده دار بهمن ماه ۹۱

جوک و پیامک خنده دار بهمن ماه ۹۱

 

مــن از شرکت گوشی های جی ال ایکس خواهش میکنم

قابلیت اینکه گوشی از کیف راحت بیاد بیرون رو هم به گوشی هاشون اضافه کنن ...

.

.

.

ســر جلسه امــتحان بودیم مــراقب اومد گفت کارت ورود به جلسه ؟؟؟

گفتم اصن بـــه قیافه من میخوره درسخون بــاشم جای کسی‌ بیام امــتحان بدم ؟

گفــت خـــداییش نه و ول کــرد رفت …

.

.

.

توی تموم زندگیم فکر میکردم هوا مجانیه تا اینکه یه بسته چیپس خریدم …

.

.

.

یه بار رفـــتم خونه یه بـنده خـــدایی ویندوز عوض کنم …

دختره بهـــم گفت اگه میشه مای کامپیوترو هم نصب کنید !

گفــتم اونجوری هزینتون بیشتر میشــه ها !

گفــت : چاره ای نیست !

هیچی دیگــه ، پــول تک تک آیکون هـا رو جــداگونه ازش گرفتم …

.

.

.

عـــروس خانوم برای بار ســـوم عرض میکنم آیا وکیلم ؟

“ رویای شبانــه ی همه ی دخترا

.

.

.

قبض برق زیاد اومده بود،

نشون بابام کـه دادم ، یه سری تکون داد و پا شد رفت طرف کامپیوتر … !

فکر کردم رفت کامپیوترو داغون کنـــه …

منم رفتم نزدیکـتر ببینم چیکار میخواد بکنه ،

دیدم رفته تو گوگل نوشته: آموزش دسـتکاری کنتور بـــرق …

.

.

.

درسته کـــه شیکـمم سیـکس پـک نـیست ولی خدایـیش اِیــربَگ خـوبیه …

.

ادامـــه جک ها در ادامـــه مطلب …

 

.

نحوه جستجو در گـوگل :

پســرها : دانلود آلبوم جدید خواجه امیری …

دخترها : آلبومی که تو ماشین دوستم میخوند رو می خوام !

.

.

.

خورشت کرفس هــم یاد گرفته بعد از دو سه روز خوشمزه بشه … !

قورمـــه سبزی یه غلطی کرد حالا همه یاد گرفتن دیگه …

.

.

.

سالها بود که از شکم شل و بزرگ خود رنج میبردم تا اینکه یکی از دوستام به من قرص Adobe Photoshop رو معرفی کرد …

استفاده کردم و در کمتر از ده دقیقه به سایز مورد علاقه ی خود دست پیدا کردم …

.

.

.

فـرق مــدرسه و دانشگاه :

اگــه به مدرسه دیر برسی مجبوری بری نیمکت آخر بشینی …

ولی اگه به دانشگاه دیر برسی مجبوری بری نیمکت اول بشینی …

.

.

.

تو تاکسی بودم یه دختره گیتار رو دوشش بود یهو پرید جلو ماشین ؛

راننده زد رو ترمز ، چپ چپ همدیگه رو نگاه میکردن که

راننده گفت : شیطونه میگه برم اُرگو تو سرش خرد کنم هااا …

.

.

.

ایرانسل هم دیگه ترکم کرد …

اس ام اس داده اگــه دلت نمی خواد دیــگه باهات باشم عدد ۱ را به ۷۰۰۷ ارسال کن!

.

.

.

خدایا بهتر نبود از همون سیســتم طالبی و خربــزه برای هندونه هم استفاده میکردی

و همه تخم هاشو یه جا جمع میکردی ؛ نه اینجوری پخش و پلا …

 

.

.

.

بــچه کـــه بـــودم از تاریکی میترسیدم ،

الان وقتی قــبض بــــرق میاد از روشنایی میترسم …

.

.

.

یخچال ما خوبیش اینـــه کــــه همیشـــه آب یخ توش هست ،

بدیش هم اینه کـــه فــقط آب یـــخ توش هست …

.

.

.

گریـــه نمیکنم نه اینکه سنگم ، باو ریمــل گروووونه … اینو بفهم …

.

.

.

ما یه رفیقی داشتیم Unknown Artist رو سرچ کرد ببینه کیه کـــه اینقد موزیکای شاخ داره ؟

البته فکر کنم عـمرشو داد به شما …

.

.

.

یکی از اتفاقای مــسخره اینه که یکی رو مثلا توی نمــایشگاه ببینی و با هم سلام علیک کنید و جدا بشید ؛ بعد پنج دقیقه دوباره ببینیش …

.

.

.

کسایی که آیفون دارن باید بدونن که آیفون هم موبایل محسوب میشه

یعنی میتونید بــگید گوشی ، لازم نیــست بگید دارم با آیفونم آهنگ گوش میکنم …

.

.

.

من اصلا بــه آنتی ویروس اعــتقاد ندارم ..

ویروسای لپ تاپـــم بر اثر کهولت ســن از بین میرن …

.

.

.

هــر آدمی باید یــه مخاطب خاص داشته باشه که شبا قبل خواب ازش بپرسه : تـو مال منی ؟

اونم بگه : یعنی شُتر بیشتر از تو میفهمه ! خــو معلومه که مــال توام خره ! حالا بگیر بکپ !

.

.

.

پفــک بسته ای هزار تومن، تازه نصفشم خالیه …

یـه زمانی رو زمین پفک میدیدیم جفت پا می رفتیم روش کــه له بشه و کیف کنیم،

الان باید دو دستی از رو زمین برداریمش، پوفش کنیم، بوسش کنیم، بذاریم دهنمــون !

.

.

.

طرف ﻋﮑﺴش رو ﺭﻭی ﭘﺎﮐﺖ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﻨﺪﺍﺯﻥ ملت ﺳﯿﮕﺎﺭﻭ ﺗﺮﮎ ﻣﯿﮑﻨﻦ؛

ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶﻧﻮﺷﺘﻪ: ﺑﻪ ﻣﻦ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﻧﺸﻮ ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ …

یعنی اعتماد به نفسه تورو خر داشت الان سلطان جنگل بــود …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1735
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 561
  • باردید دیروز : 7,635
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9,757
  • بازدید ماه : 12,362
  • بازدید سال : 49,330
  • بازدید کلی : 4,697,505