loading...
مشهد دانلود
mahdi بازدید : 407 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

ساعت فوق العاده CK طرح ART

ساعت و دستبندی هنری و بسیار شیک

مخصوص هنرمندان و هنر دوستان

با کیفیت درجه یک و بسیار عالی

حیرت همگان را بر انگیزید ...

همان چیزی که مدت ها به دنبالش بودید ...

نگاه های خيره اطرافيانتان را دنبال كنيد! 

با یک تیر دو نشان بزنید ! هم ساعت و هم دستبند !

ساعت CK طرح ART
قيمت فقـط : 25.000 تـومان

 

یکی از دغدغه هایی که از دیرباز مورد توجه زنان و دختران بوده ، خوش پوشی یا به اصطلاح هماهنگی با مد روز ، میباشد. طراحان و ایده پردازان نیز از همان زمان به فکر رفع این نیاز مهم بوده اند و هر روز با رشد و توسعه تکنولوژی ، شیوه ها و روش های خارق العاده ای برای پاسخگویی به این نیاز مهم ابداع و ایجاد میشود.

لباس ، زیور آلات ، وسایل آرایشی ، وسایل تزیینی و حتی وسایل منازل ، نمونه هایی از موارد و ادواتی است که زنان و دختران توجه ویژه و موشکافانه بر روی آن دارند.


ساعت CK طرح ART


از جمله این وسایل میتوان به ساعت اشاره کرد. وسیله ای که این روزها علاوه بر یادآوری وقت ، با جلوه گری در دست برای فرد جذابیت ها و علایق خاصی ایجاد مینماید. کمپانی ها و شرکت های خارجی و داخلی نیز از گذشته تا بحال با ساعت های آنالوگ و عقربه ای ساعت های دیجیتال در انواع بسیار بسیار متنوع و گوناگون ، سعی داشته اند تا علاوه بر رفع نیاز خریداران، در عرصه رقابت حرفی برای گفتن داشته باشند و به نوعی بازار را تصاحب کنند.

کمپانی هایی همچون Quartz ، Citizen، Gucci، Swatch و... از بزرگان این عرصه میباشند. رفته رفته با رسیدن به قرن 21 سلایق وسعت بسیاری یافت تا جایی که کمپانی همچون کوارتز امروز بالغ بر هزاران مدل ساعت مردانه ، زنانه، دیواری و... به بازار جهانی عرضه کرده است.

در ایران نیز بانوان خوش سلیقه ایرانی بدنبال بهترین طرح ها و مدل ها هستند. و هرساله شاهد این هستیم عرضه محصولات به روز و متنوع در کشور،که با توجه به سلیقه بانوان خوش پوش و خوش سلیقه این مرز و بوم صورت میگیرد، با استقبال خوبی مواجه میشود.


ساعت CK طرح ART
قيمت فقـط : 25.000 تـومان

 

به جرات میتوانیم ادعا کنیم، محصولی که ما برای شما در نظر گرفته ایم ، حاصل فکر و ایده پردازی طراحان خبره و ماهر بوده و عرضه آن در کشور برای اولین بار توسط مجموعه بزرگ فروشگاهی ما صورت میگیرد. ساعت CK طرح Art .

در نگاه اول به این محصول ، با یک ساعت مزین به بندهایی شبیه به دستبند ، عجیب و جالب، اما خلاقانه، مواجه میشویم. با کمی دقت ، متوجه خواهید شد طرح فوق العاده این ساعت را تا کنون در جایی ندیده اید. و علت این امر چیزی پردازش عالی و خلاقانه نیست.


ساعت CK طرح ART


ساعتی متشکل از یک صفحه گرد با آرم CK و بند ساعتی همچون دستبندهای مد روز، که اگر اغراق نکنیم ، هر بانوی ایرانی وسوسه میشود تا حداقل یکبار آن را امتحان کند.

بندهای مقاوم و نیز شیک و مد روز ساعت ویژگی بارز آن است که ساعت CKطرح Art را از دیگر ساعت ها متمایز میکند. به راحتی میتوان گفت : ساعتی با دو کارآیی : هم دستبند ، هم ساعت.

خود ساعت از یک موتور با کیفیت ، و یک صفحه شیشه ای مقاوم ساخته شده است .


ساعت CK طرح ART
قيمت فقـط : 25.000 تـومان


شما براحتی میتوانید این ساعت را باهر لباسی که دوست دارید ست کنید. لباس مهمانی و مجلسی ، لباس های رسمی و غیر رسمی ، و حتی تیپ اسپرت. لذا محدودیتی در استفاده این ساعت شیک و درجه یک بهمراه دیگر لباس ها وجود ندارد.

یک پیشنهاد خوب برای آقایان و پسران ایرانی داریم: شمایی که مدتها بدنبال یک هدیه عالی در عین حال با قیمت مناسب و معقول میگردید. آقایانی که از طرح ها و مدلهای تکراری برای هدیه دادن خسته شده اند و یا آنهایی که هیچ گزینه ای در ذهن خود برای هدیه دادن و قدردانی و گرامی داشتن همسر و عشق خود ندارند. میتوانید با سفارش دادن و سپس دریافت این ساعت شکیل و جذاب و زیبا ، عشقتان را شگفت زده کنید و لحظاتی شاد و صمیمی را برای خود و عشقتان رقم بزنید


ساعت CK طرح ART
قيمت فقـط : 25.000 تـومان

 

خلاصه و کوتاه در مورد ساعت فوق العاده CK طرح ART:

ساعت CK طرح Art ، یک ساعت با دو کارآیی میباشد : هم ساعت ، هم دستبند. این ساعت مخصوص خانم ها و دخترانی است که به آخرین وسیله برای جذابیت نیاز دارند و به دنبال طرحی جلوه گر و درخشان میباشند. ساعتی که برای اولین بار توسط فروشگاه ما در اینترنت عرضه میشود و بی اختیار دل هر بازدید کننده ای را می رباید. به راحتی میتوانید این ساعت شیک را با هر لباسی از جمله مجلسی و رسمی و ... ست کنید. ساعت CK طرح Art مخصوص آقایانی که به فکر خرید یک هدیه عالی برای همسر و عشقشان می باشند.

پس اگر هنوز در خریدن این ساعت جذاب و شیک و زیبا تردید دارید ، پیشنهاد میکنیم فرصت را از دست ندهید و هرچه زودتر اقدام به سفارش دادن ساعت CK طرح Art کنید. مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1735
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 756
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 12,593
  • بازدید سال : 49,561
  • بازدید کلی : 4,697,736