loading...
مشهد دانلود
mahdi بازدید : 347 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

گل: مصاحبه دیروز امیر قلعه نویی حاوی نکته ای ظریف بود . آنجا که امیر قلعه نویی گفت : « مجیدی می تواند در استقلال بازی کند این گونه نیست که اگر قلعه نویی کسی را دوست نداشت سرمایه سوزی کنیم »

از این اظهارنظر سرمربی آبی ها این طور برداشت شد که قلعه نویی دوست ندارد فرهاد به استقلال برگردد . موضوعی که شاید حساسیت ها را افزایش دهد اما قلعه نویی در گفت و گو با سایت گل در این مورد می گوید : « من چنین حرفی نزدم اگر هم زدم چنین منظوری نداشتم . اینجا اعلام می کنم که از ته قلبم دوست دارم فرهاد به استقلال بیاید و اگر غیر از این بود به زبان می آوردم . من همیشه با صراحت نظرم را می گویم و با کسی هم تعارف ندارم . ما برای فرهاد جای خالی در لیستمان گذاشتیم و منتظر هستیم که فرهاد تصمیمش را اعلام کند »

به نظر می رسد یخ رابطه ژنرال با فرهاد در حال آب شدن است . او در رابطه کدورت های قبلی اش با مجیدی می گوید : « من از آن لحظه ای که در منزلم فرهاد را در آغوش گرفتم همه چیز را فراموش کردم . من کینه ای نیستم و با فرهاد مشکل شخصی نداشتم و انتقادهای من فوتبالی بود ! »

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1735
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 558
  • باردید دیروز : 7,635
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9,754
  • بازدید ماه : 12,359
  • بازدید سال : 49,327
  • بازدید کلی : 4,697,502