loading...
مشهد دانلود
mahdi بازدید : 473 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

اس ام اس های مخصوص آلودگی هوا

خوشا تهران که خالی از غبار است ز بوق و جیغ و فریاد و هوار است
اگر تهران دو شب تعطیل باشد محیط عیش و تفریح و گذار است!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خوشا اس ام اسی که از تو باشد درونش ردی از پای تو باشد
درآور کفش و جورابت ، بفرما به روی چشم ما جای تو باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خوشا تهران اگر دودش بیافتد بنای درد و اندوهش بیافتد
ز میدان ونک تا پای تجریش بساط بد ترافیکش بیافتد!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دانشمندان دارن تحقیق می کنن که یک انسان تا چند وقت می تونه بدون مغز زندگی کنه.
یه لطفی کن زنگ بزن سن خودتو بهشون بگو!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
سلامی که علیک نداره! اس ام اسی که جواب نداره!
آخه دیوانه احساس نداره! فکر پرواز داره بال نداره!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
۱=A 2=D 3=I 4=T 5=O 6=Z 7=L 8=E 9=M
45 + 16368 + 287193 =?
Horof ro biar be jaye adad…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
پیامک میدهم اکنون برایت به قربان دو چشمان سیاهت
بده اس ام اسی تا شاد گردم دلم کرده کنون خیلی هوایت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
یک جام پر از شراب دستت باشد تا حال من خراب دستت باشد
این چندمین پیامک است ندادی پاسخ ای دوست فقط حساب دستت باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ببرد از من قرار و طاقت و هوش پنیری بودم و دلبر چنان موش!
دل و دینم، دل و دینم ببردست خدایا سارق دین و دلم کوش؟!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ندونم طالعم را کی نوشته شدم از آتش عشقت برشته
فقط در قلب من جای تو باشد کمی هم جای ناهید و فرشته

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کی باشد و کی که ما نشینیم به هم دستی بزنیم و پا بکوبیم به غم
قدر دل یکدگر بدانیم و سپس موی تو کنم شانه تو ریزیش به هم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من خسته شدم. بار مرا کوه نبرد طوفان مرا کشتی آن نوح نبرد
این مردم ما ز غصه جوک می‌گویند یعنی که کسی به دل جز اندوه نبر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اگر نشود بهتر است بی خیال او بشوی برای زخم دلت فکر مرهمی بشوی
هزار بار اگر ترک عشق کنی بهتر از آنکه چو حافظ تو الکلی بشوی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
از سخنان قصار غضنفر: از اشتباهات پدر و مادرت درس بگیر و
هرگز بچه دار نشو و به بچه ات هم بگو هرگز بچه دار نشه!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1735
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 721
  • باردید دیروز : 7,635
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9,917
  • بازدید ماه : 12,522
  • بازدید سال : 49,490
  • بازدید کلی : 4,697,665