loading...
مشهد دانلود
mahdi بازدید : 361 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

اس ام اس طنز و خنده دار سال 1392

اس ام اس سرکاری, اس ام اس طنز ,اس ام اس خنده دار سال 1392 ,www.jazzaab.ir

من آن گلبرگ مغرورم …

کدوم ؟ قرمزه ؟ نه ، نه ، بغلیش !

واااااااااااااى ، خیلى خوب افتادى !

########mashhadfun.ir#########

نمیخوام ریا بشه؛اما من با پراید آموزش رانندگی دیدم!

########mashhadfun.ir#########

درس که دارم میخونم همزمان دلم میخواد کلی کار دیگه انجام بدم ،

اصلا انگیزم ده برابر میشه ؛ دلم میخواد هرکاری بکنم فقط درسه رو نخونم !

########mashhadfun.ir#########

داشتم برنامه‌هاى مهم آینده م رو مرور میکردم،

از شما چه پنهون به جز مسواکى که تا دقایقى دیگه میزنم، باقیش دور از دسترسه !

########mashhadfun.ir#########

دقت کردین ؟

کافیه تو یه رابطه ی عاشقانه باشی;

اونوقته که از زمین و آسمون بهت پیشنهادای دوستی میشه !

اما حالا اگه تنها باشی به مارمولک پیشنهاد بدی رد می‌کنه !

########mashhadfun.ir#########
دوستم برام اس ام اس زده پرسیده :
میدونی بهترین یونجه مال کجاست ؟
براشت نوشتم : نه نمیدونم …
برام نوشته مشکلی نیست از یه گاو دیگه میپرسم … !!
منو میگی
ینی یه همچین دوستای اهل دلی داریم ما!!
########mashhadfun.ir#########
دقت کردین اگر ۵ دقیقه زود راه بیفتی نیم ساعت زود می‌رسی
و اگر ۵ دقیقه دیر راه بیفتی نیم ساعت دیر می‌رسی ؟
########mashhadfun.irر#########
گاهی نمیتونم تشخیص بدم که من واقعا الان گشنمه یا فقط حوصلم سر رفته !
########mashhadfun.ir#########
گویش دختران در سال ۸۱ : عزیزم ، عشقم چرا ناراحتی ؟ قربونت برم !
گویش دختران در سال ۸۶ : عزیزم ، عشقم چرا ناراحنی ؟ قلبونت برم !
گویش دختران در سال ۹۱ : عجیجم ، عجقم چلا نالاحتی ؟ قلبونت بلم !
گویش دختران در سال ۹۶ : دیبیلیم ، عولوپولو ، بیلی بولونات !
########mashhadfun.ir#########
دقت کردین تو فیلمای ایرانی همیشه آدم بده بیلیارد بازی میکنه ؟
########mashhadfun.ir#########
درسته پراید کولرش خوب نیست ولی وُژدانن بخاریش خوب خنک می‌کنه !
########mashhadfun.ir#########
دقت کردین دردناکترین لحظه ی دنیا اینه که سر جلسه امتحان;
جواب یه سوال رو خط میزنی و یه چیزی دیگه مینویسی ،
بعد که میای بیرون میفهمی‌همون جواب اولی درست بوده ؟
########mashhadfun.ir#########
دیشب ساختمون کناریمون آتیش گرفته بود با بابام سریع لباس پوشیدیم بریم کمک ؛
مامانم یهو داد زد وااااایستید ! دارید میرید آشغالارم بزارید جلو در !!!
بدجور تو فکر فرو رفتیم با بابام …
########mashhadfun.ir#########
من یه اخلاق خیلی خوبی دارم و اونم اینه که هیچوقت نظرمو به کسی تحمیل نمیکنم
ولی کسی که نظرش با من متفاوته خره …
تموم شد و رفت !
########mashhadfun.ir#########
چهارشنبه کلاسام تموم شد وسایلامو از خوابگاه جمع کردم اومدم خونه …
امروز داداشم برگشته بهم میگه : حالا تا کی خونه ی ما آویزونی ؟
########mashhadfun.ir#########
پیاله اى مشکوکم
لبریز از حرف‌هاى ریز و درشت
که مرگ و زندگى
من را به هم تعارف مى کنند..!
########mashhadfun.ir#########
سلامتی اونایی که منو به خاطر خودم میخوان … نه واسه پرایدم …!
########mashhadfun.ir#########
لوازم شخصی چیست ؟
وسایلی که متعلق به یک شخص می‌باشد
و تمام اعضای خانواده و فامیل وظیفه دارند از آن وسایل استفاده کنند ،
در غیره این صورت شخصی محسوب نمیشود !
########mashhadfun.ir#########
دقت کردین یه وقتایی هم تا آماده میشی که نظرتو بگی،
یهو بحث عوض میشه و ضایع میشی ؟
########mashhadfun.ir#########
داشتم کارت پایان خدمت بابامو میدیدم بهش میگم بابا واقعا قدت ۱۶۰ سانته ؟
میگه بچه مگه تو ۱۶۰ سانت دوره شاه رو میفهمی‌؟
########mashhadfun.ir#########
من هیچوقت بحث نمیکنم ؛ من فقط توضیح میدم که حق با منه !
########mashhadfun.ir#########
ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﺭﺩﯾﻒ ﺍﻭﻝ ﮐﻼﺱ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻫﻮﺷﻦ
ﻭﻟﯽ ﻓﻘﻂ ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﻫﺎﯼ ﺭﺩﯾﻒ ﺁﺧﺮ ﻣﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﻧﺒﺎﺷﻨﺪ !
روحیه ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﺩﯾﻒ ﺁﺧﺮﯼ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ …
########mashhadfun.ir#########
تا حالا دقت کردین تو فیلم‌های ترسناک;
طرف میخواد فرار کنه هیچ وقت ماشینش روشن نمیشه ؟!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1735
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 672
  • باردید دیروز : 7,635
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9,868
  • بازدید ماه : 12,473
  • بازدید سال : 49,441
  • بازدید کلی : 4,697,616